J.a-kobieta J.a-kobieta
276
BLOG

Czy jest sposób na Google?

J.a-kobieta J.a-kobieta Internet Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

Przyznam, że te upierdliwe komunikaty wzbudzają we mnie złość. Na zmianę raz na laptopie, to znów na smarfonie mam czytać i wyrażać zgodę dotyczącą polityki prywatności. Już zadałam sobie trud i przeczytałam wszystko jak należy. Przekonują mnie, że jak zaloguję się na swoje konto zanim odklikam zgodę, to już ten komunikat się nie będzie pojawił. Guzik prawda, bo mam te komunikaty co jakiś czas.


image


Nie korzystam z tej poczty, a założyłam ją z uwagi na dostęp do google play i może to ich boli. Pewnie chcieliby, bym na okrągło korzystała z ich poczty, a tu klops, bo wolę inną, do której jestem bardziej przywiązana. Może ktoś zna dobra metodę i się ze mną podzieli informacją.

W końcu, to ja decyduję z czego i kiedy korzystam i nie mam ochoty, by ktoś, a w tym przypadku Google mnie przymuszało> Nie mają co robić, że monitorują kto, jak często z czegoś korzysta?

Nie lubię gmaila i mam prawo nie lubić i nie korzystać i nie chcieć komunikatów o polityce prywatności.


 

J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie